Құрметті ұстаздар, ата-аналар, балалар!

 Педагог-психологтар туралы көптеген «мифтер» дүниеге келді. Педагог-психологтың жұмысын жаңаша қарауды ұсынамын:

Миф 1. «Педагог-психолог – бұл психозбен жұмыс істейтін адам. Педагог-психолог пен психиатр бір.Ақиқат: Психиатр – бұл психикалық ауруларды (шизофрения сияқты) емдеуші маман. Емдеудің негізінен медициналық әдістерін қолданады (дәрілер, таблеткалар).Педагог-психолог – САУ адамдарға өмірдің әртүрлі салаларындағы қиын жағдайда (оқудағы проблемалар, отбасылық қарым-қатынастар, ұжымдағы қарым-қатынастар, балалар мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынас, қарым-қатынас проблемалары, өмір жолын таңдау, өзін-өзі дамыту) бойынша кеңес беретін маман. , жанжал жағдайлары және т.б.). ПСИХОЛОГ ДӘРІГЕР ЕМЕС, ДИАГНОЗ ҚОЙМАЙДЫ, ЕМДЕМЕЙДІ.Миф 2. «Психологқа өз мәселелерін өзі шеше алмайтын әлсіз және ақымақ адамдар ғана келеді».Ақиқат: Психологқа бір нәрсені өзгерту, мәселені шешу, өмірде дұрыс жол табу қажеттілігін сезінетін адамдар жүгінеді. Психолог қиын кезде қасында болуға дайын. Бұл кәсіби ақпараты бар адам, бірақ барлық жағдайларға дайын жауаптары жоқ, өйткені әрбір жағдай жеке. Сондықтан, психолог тек шақырады және көмектеседі, ал шешім әрқашан сізде қалады.Миф 3. «Егер сіз мектеп психологына жүгінсеңіз, бұл туралы бүкіл мектеп біледі».Ақиқат: психологтың, әсіресе мектеп психологының жұмысының негізгі ережесі – ҚҰПИЯ. Ешкім сіздің келісіміңізсіз психологқа қандай сұрақ қойғаныңызды, онымен әңгімелесуіңіздің мазмұнын, тіпті сіздің өтінішіңіздің өзін де біле алмайды. Бұл мектепте өткізілетін психологиялық тестілеудің нәтижелеріне де қатысты. Сіздің нақты нәтижелеріңіз туралы тек психолог біледі. Сынып жетекшісіне жалпылама түрде материалдар беріледі. 

Мектеп психологына жүгінуге болатын және шешуге болатын мәселелер 1. Оқудағы қиындықтар.Кейбір балалар өздері қалағандай жақсы оқымайды. Мұның көптеген себептері болуы мүмкін. Мысалы, есте сақтау қабілеті өте жақсы емес, зейіннің нашарлауы немесе ынтаның болмауы немесе мұғаліммен проблемалар болуы мүмкін және мұның бәрі не үшін қажет екенін түсінбеу. Кеңесте біз оның себебі неде және оны қалай түзетуге болатынын анықтауға тырысамыз, басқаша айтқанда, біз жақсырақ үйрену үшін нені және қалай дамыту керектігін табуға тырысамыз.2. Сыныптағы қарым-қатынастар. Басқалармен оңай байланыс табатын, кез келген, тіпті бейтаныс компанияда оңай араласатын адамдар бар. Ал танысу қиынға соғатындар бар, жақсы қарым-қатынас орнату, достар табу және топта немесе сыныпта өзін еркін және еркін сезіну қиын. Психологтың көмегімен сіз жолдар мен жеке ресурстарды таба аласыз, әртүрлі жағдайларда адамдармен үйлесімді қарым-қатынас орнату әдістерін үйрене аласыз.3. Ата-анамен қарым-қатынас.Кейде біз ең жақын адамдарымызбен – ата-анамызбен ортақ тілден және жылы қарым-қатынастан айырылып қаламыз. Жанжалдар, жанжалдар, түсінбеушілік – отбасындағы мұндай жағдай әдетте балаларға да, ата-аналарға да қайғы әкеледі. Кейбіреулер шешімдерді табады, ал басқалары бұл өте қиын. Психолог мұғалім сізге ата-аналармен жаңа қарым-қатынас орнатуды және оларды түсінуді үйренуді және ата-ананың сізді түсініп, қабылдауын қалай үйренуге болатынын айтып береді.4. Өмір жолын таңдау Сегізінші сыныптан бастап көптеген адамдар өздерінің болашақ мамандығы туралы және жалпы өмірлерін қалай өткізгісі келетінін ойлайды. Қай жолмен жүргіңіз келетініне сенімді болмасаңыз, әрқашан психологқа бару мүмкіндігі бар. Ол сіздің армандарыңызды, тілектеріңізді және мақсаттарыңызды жүзеге асыруға, ресурстарыңызды, бейімділіктеріңізді және қабілеттеріңізді бағалауға және өмірдің қай саласында (саласында) жүзеге асқыңыз келетінін түсінуге (немесе түсінуге жақындауға) көмектеседі.5. Өзін-өзі басқару және өзін-өзі дамыту.Біздің өміріміз соншалықты қызықты және көп қырлы, ол бізге үнемі көптеген міндеттер қояды. Олардың көпшілігі керемет күш-жігерді және көптеген жеке қасиеттерді, дағдылар мен қабілеттерді дамытуды талап етеді. Сіз көшбасшылық немесе дәлелдеу дағдыларын, логикалық ойлауды немесе шығармашылықты дамыта аласыз. Есте сақтауды, зейінді, қиялды жақсартыңыз. Сіз өз өміріңізді басқаруды, мақсат қоюды және оларға тиімді қол жеткізуді үйрене аласыз. Педагог-психолог – бұл белгілі бір қасиеттерді, дағдыларды және дағдыларды дамыту технологиясының иесі және бұл технологияны сізбен қуана бөлісетін адам. 

АТА-АНАЛАРҒА КЕҢЕС:

 * Кез келген жағдайда сабырлы болып нақты ойлай біліңіз.

*Балалардың барлық сұрақтарына шыдамдылықпен және шынайы жауап беріңіз.

*Балаңызға өз жоспарлары мен шешімдерін қабылдауға көмектесіңіз.

*Оған оның ең нашар екенін айтпаңыз.

* Балаларды өз бетінше ойлауға үйретіңіз.

*Балаңызбен бірге болуға уақыт бөліңіз.

* Баланы жақсы көріңіз, бірақ оны көп еркелетпеңіз.

* Ризашылыққа тәрбиелеу. Егер сіздің жанқиярлығыңызға жауап болмаса, балалар сіздің махаббатыңызды ғана пайдаланады деп ойлаңыз.*Балаларыңызға дос болыңыз. Олардан жоғары емес жақын және жанында болыңыз.* Балаларыңыздың талабы, қалауы, талаптары сізге билік етуіне жол бермеңіз.* Үйдегі жаман көңіл-күйді, қызметтік және басқа да қиындықтарды шығармаңыз. Есіңізде болсын – балалармен сөйлесетін жалғыз тілМАХАББАТ ТІЛІ

Психологтың ұсыныстары

 

 

 

 

Психологқа сұрақ қою

Құрметті ата-аналар, біздің ортақ мақсатымыз – баланың дамуы үшін оңтайлы жағдай жасау, мектеп психологының басты міндеттерінің бірі – қолайлы психологиялық климат құру, оның орталығында ересектер мен оқушылар арасындағы жеке, қызығушылық танытатын қарым-қатынас, бірақ мақсатқа жету және белгіленген міндетті шешу тек сізбен бірлескен жұмыста, мұғалімдермен шығармашылық қарым-қатынаста және педагогикалық процестің барлық қатысушыларының толық өзара түсіністік жағдайында мүмкін болады.

Сұрақ қою формасы