Мемлекеттік сатып алу

Мектеп сайтының техникалық сипаттамасы жүктеу

2018 жылдың 9 айының қорытындысы

Астана қаласы бойынша ішкі мемлекеттік аудит департамент қызметінің нәтижелері туралы ақпарат.

Астана қаласы бойынша ішкі мемлекеттік аудит департаменті (бұдан әрі – Департамент) «Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы» Қазақстан Республикасы 2015 жылғы 12 қарашадағы № 392-VZRK Заңының 14-бабына сәйкес (бұдан әрі – Заң) 2018 жылдың 9 ай көрсеткіші бойынша 120 аудиторлық іс-шара өткізілді.

Аудиттелген қаражаттың жалпы көлемі 172,3 млрд. теңге болды. Жүзеге асырылған іс-шаралар нәтижесінде 86,8 млрд. теңге немесе 50,4% аудитпен қамтылған жалпы сомасынан құралады, оның ішінде қаржылық бұзушылықтар 18,9 млрд. теңгеден астам соманы немесе  21,7 % құрайды, ал   процессуалдық бұзушылықтар саны – 20,8 млрд. теңгеге немесе 23,9 % – ға ие болды, мемлекеттік сатып алу туралы заң бұзушылықтар жалпы сомасының 47,1 млрд.теңге немесе 54,4 %  анықталды.Сонымен қатар, өзара іс-қимыл шеңберінде ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті орган прокурорлары мен қылмыстық қудалау қызметекерлерімен бірлесе Департамент мамандары 56 тексеруге қатысты, тексеру барысында шамамен 7,1 млрд. теңгеге бұзушылықтар анықталды, оның ішінде мемлекеттік сатып алу туралы заңнаманы бұзу 2,4 млрд. теңгені құрады.Қаржылық бақылау шаралары жоғарыда аталған Заңның 5-бабы 2-тармағына сәйкес анықталған бұзушылықтарды жою үшін барлық мемлекеттік органдар, ұйымдар мен лауазымды адамдар тапсырыстар үшін міндетті болып табылады және жауапты адамдарды қарау, олар жасаған. бұзушылықтардың жалпы сомасының 18,9 миллиард өтемақы / оңалту жатады, бүгінгі күнге дейін бюджет кiрiсiне өтелуге, ал жұмыстар мен қызметтерді орындау қалпына ол туралы, тауарларды жеткізу астам 5,1 млрд. теңге.Бюджетке өтеу және қалпына келтіру үшін қалған сомалар үшін жұмыстар мен қызметтерді орындау арқылы қылмыстық, соттық және талапқа байланысты жұмыстар жүргізіледі.Жасалған бұзушылықтар үшін 65 лауазымды адам тәртіптік жауапкершілікке тартылды.Сондай-ақ, жауап шараларының бірі мемлекеттік аудит объектісінің лауазымды тұлғаларының іс-әрекеттерінде қылмыстық немесе әкімшілік құқық бұзушылық белгілері анықталған жағдайда, материалдарды тиісті аудиторлық дәлелдерге құқық қорғау органдарына немесе әкiмшiлiк құқық бұзушылық туралы iстердi қозғау және (немесе) қарауға уәкiлеттi органдарға беру болып табылады.Мәселен, есепті кезеңде әкімшілік лауазымды және әкімшілік лауазымды тұлғаларға қатысты 52 шешім бойынша жалпы сомасы 5,4 млн. теңге салынды, оның ішінде 4,3 млн. теңгені немесе 79,6 % -ды құрады.

Рәсімдік шешім қабылдау үшін құқық қорғау органдарына 24 аудиторлық материалдары берілді.Аудиттің нәтижесінде белгілі бір нормативтік-құқықтық актілерді жетілдіру жөнінде шаралар қабылдау жөнінде ұсынымдар жасалды.Департаменттің сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың алдын алу және болдырмау және Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметшілерінің Этикалық кодексінің сақталуы жөніндегі іс-шаралары құқық қорғау органдары мен Этика Кеңесінің өкілдерімен бірлесіп әзірленген іс-шаралар жоспарына сәйкес жүргізіледі.Сыбайлас жемқорлық көріністеріне төзбеушілік жағдайын жасау мақсатында, Департаменттің қызметкерлерімен жеке жоспар бойынша, оның ішінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама бойынша әрбір маманның назарына сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың, этикалық және кәсіптік мінез-құлықнормаларының қатаң сақталуына назар аудару бойынша мақсатты жұмыс жүргізіледі.

Аудиторлық объектіге мамандарды жіберген кезде дайындық жұмыстары, аудиттің сапасы жөніндегі нұсқаулық, мемлекеттік аудит стандарттары мен қаржылық бақылау және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтың алдын алу міндетті болып табылады.Департаменттің қызметкерлері арасында сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтыңалдын алу және алдын-алу мәселелері Департамент басшылығының үнемі жеке бақылауында болады.Бюджет қаражатын негізсіз пайдалануды және басқа да қаржылық бұзушылықтарды өз уақытында басу мақсатында, сенім телефоны жұмыс істейді: 35-20-23, мекен жайы Петров көшесі 5 үй, Департамент ғимаратының фойесінде жеке және заңды тұлғалардын өтініштерің, тұрғындарды қабылдау кестесі бар.


 

Әлеуетті өнім берушілерге белгіленетін біліктілік талапт

 Жеткізілетін тауарлардың, орындалатын жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің сапасын қамтамасыз ету мақсатында мемлекеттік сатып алу саласындағы қолданыстағы заңнама әлеуетті өнім берушілерге біліктілік талаптарын белгілеу мүмкіндігін қарастырады.

Конкурстық/аукционды құжаттарда әлеуетті өнім берушілерге қандай біліктілік талаптарын белгілеу мүмкіндігін төменнен қараймыз.

Мәселен, «Мемлекеттiк сатып алу туралы» Қазақстан Республикасының Заңы 2015 жылғы 4 желтоқсандағы № 434-V ҚРЗ Заңының (бұдан әрі – Заң) 9-бабы 1-тармағына сәйкес, әлеуетті өнім берушілерге мынадай біліктілік талаптары қойылады:

1) құқық қабілеттілігінің (заңды тұлғалар үшін), азаматтық әрекетке қабілеттілігінің (жеке тұлғалар үшін) болуы;

2) төлем қабілеттілігінің болуы, салық берешегінің болмауы;

3) банкроттық не таратылу рәсіміне жатқызылмауы;

4) тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу туралы шарт бойынша міндеттемелерді орындау үшін жеткілікті, тиісті материалдық және еңбек ресурстарының болуы;

5) жұмыс тәжірибесінің болуы.

Осы тармақтың 5) тармақшасының талабы мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларымен (бұдан әрі – Қағида) айқындалатын өлшемшарттарға сәйкес белгіленеді.

Қағиданың 442-тармағына сәйкес, 442. Конкурстық құжаттамада (аукциондық құжаттамада) әлеуетті өнім берушілердің сатып алынатын тауар, жұмыс, көрсетілетін қызмет нарығындағы жұмыс тәжірибесі келесі өлшемшарттарға сәйкес:

1) егер конкурс (аукцион) тәсілімен мемлекеттік сатып алуға бөлінген қаржы тиісті қаржы жылына белгіленген елу мың еселенген айлық есептік көрсеткіш мөлшерінен асатын болса, екі жылға дейін;

2) егер конкурс (аукцион) тәсілімен мемлекеттік сатып алуға бөлінген қаржы тиісті қаржы жылына белгіленген екі жүз мың еселенген айлық есептік көрсеткіш мөлшерінен асатын болса, бес жылға дейін белгіленуі мүмкін.

Бұл ретте, Заңның жоғарыда көрсетілген бабының 2-тармағына сәйкес, сы баптың 1-тармағының 4) тармақшасында көрсетілген:

1) мемлекеттік сатып алуға әлеуетті өнім берушілердің қатысуын шектейтін және негізсіз күрделендіретін;

2) тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу туралы шарт бойынша міндеттемелерді орындау қажеттігінен тікелей туындамайтын біліктілік талаптарын белгілеуге жол берілмейді.

   Айналысуы үшін рұқсат алу, хабарлама жіберу қажет болатын қызмет түрлерін жүзеге асыратын әлеуетті өнім берушінің құқық қабілеттілігі Қазақстан Республикасының ақпараттандыру туралы заңнамасына сәйкес мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелері арқылы расталады.

Мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелерінде мәліметтер болмаған жағдайда, әлеуетті өнім беруші Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес алынған (жіберілген) тиісті рұқсаттың (хабарламаның) нотариат куәландырған көшірмесін ұсынады.

Заңның 9-бабы 1-тармағында белгіленген біліктілік талаптары – әлеуетті өнім беруші өткізілетін мемлекеттік сатып алудың нысанасы болып табылатын жұмыстарды орындау бойынша қосалқы мердігер не қызметтер көрсету бойынша бірлесіп орындаушы ретінде тартуды көздейтін, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын жеке тұлғаларға және заңды тұлғаларға да қолданылады.

Жұмыстардың не көрсетілетін қызметтердің қосалқы мердігерлерін (бірлесіп орындаушыларын) тартуды көздейтін әлеуетті өнім беруші жұмыстарға не көрсетілетін қызметтерге тартылатын қосалқы мердігерлердің (бірлесіп орындаушылардың) осы баптың 1-тармағында белгіленген біліктілік талаптарына сәйкестігін растайтын құжаттарды мемлекеттік сатып алуды ұйымдастырушыға ұсынуға тиіс.

Жұмыстардың не көрсетілетін қызметтердің жекелеген түрлерін орындау үшін қосалқы мердігерлер (бірлесіп орындаушыларды) тартылған жағдайда, олардың Заңның 9-бабы 1-тармағына белгіленген біліктілік талаптарына сәйкестігін растайтын құжаттар олар орындайтын жұмыстар, көрсетілетін қызметтер түріне беріледі.

Жұмыстарды орындау не қызметтерді көрсету үшін қосалқы мердігерлерге (бірлесіп орындаушыларға) берілуі мүмкін жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің шекті көлемі орындалатын жұмыстардың немесе көрсетілетін қызметтердің жиынтық түрде үштен екісінен аспауға тиіс.

Бұл ретте қосалқы мердігерлерге (бірлесіп орындаушыларға) өткізілетін мемлекеттік сатып алудың нысанасы болып табылатын жұмыстарды орындау не қызметтерді көрсету көлемдерін өзге де қосалқы мердігерлерге (бірлесіп орындаушыларға) беруге тыйым салынады.

Біліктілік талаптары Заңның 37, 38-баптарында, 39-бабы     2-тармағының 2) тармақшасында және 3-тармағында және 42-бабында көзделген мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру жағдайларына қолданылмайды.

Заңның 31, 50-баптарында және 51-бабының 6-тармағында көзделген жағдайларды қоспағанда, осы баптың 1-тармағында көзделмеген біліктілік талаптарын белгілеуге жол берілмейді.

Астана қаласы бойыншаІшкі мемлекеттік аудитдепартаменті камералды бақылаубөлімінің басшысы :

Исахметов Талгат Айдарбекович

Астана қаласы бойыншаІшкі мемлекеттік аудитдепартаменті Жоспарлау,талдау және есептілікбөлімінің басшысы :

Байкуанышов А.А.


 

Әлеуметті өнім бершілерді біліктілік талаптарына сәйкес келмеуін тану негіздері

Мемлекеттік сатып алу саласында бұзушылықтардың таратылған түрінің бірі әлеуетті өнім берушілерді конкурстық құжаттамада көзделген біліктілік талаптарына сәйкес келмеуін негізсіз тану болып табылады.

 Бұрын «Әлеуетті өнім берушілерге белгіленетін біліктілік талаптары» атты мақаласында бізбен әлеуетті өнім берушілерге белгіленуі мүмкін біліктілік талаптары қарастырылды. Бұл егер әлеуетті өнім берушілер осындай сәйкестікке өздерін растамаған жағдайда, конкурстық құжаттамада көзделген әлеуетті өнім берушілерді біліктілік талаптарына сәйкес келмеу деп тану үшін осы тараптан бастапқы нүкте болып табылады.

 Алайда, әлеуетті өнім берушілерді біліктілік талаптарына сәйкес келмеуін конкурстық комиссиямен танылған  жағдайлар аз емес.

 Ұқсас бұзушылықтар әлеуетті өнім берушілерді біліктілік талаптарына сәйкес келмеу деп тануға негіз қарастырылған мемлекеттік сатып алу саласындағы қолданыстағы заңнаманы білмеу бойынша ғана рұқсат етілетінін сенгім келеді.

Аталған мақалада мемлекеттік сатып алу саласындағы заңнамада көзделген өнім берушілерді біліктілік талаптарына сәйкес келмеу деп тануға негіздерін қарастырамыз.

 «Мемлекеттiк сатып алу туралы» Қазақстан Республикасының Заңы 2015 жылғы 4 желтоқсандағы № 434-V ҚРЗ Заңының (бұдан әрі – Заң) 10-баптың 1-тармағына сәйкес,әлеуетті өнім беруші мынадай негіздердің бірі бойынша:

1) әлеуетті өнім берушінің және (немесе) ол тартатын жұмыстардың не көрсетілетін қызметтердің қосалқы мердігерінің (бірлесіп орындаушысының) біліктілік талаптарына сәйкестігін растау үшін құжат (құжаттар) ұсынбағанда;

2) әлеуетті өнім беруші өзінің сәйкестігін растау үшін ұсынған құжаттарда қамтылған ақпараттың негізінде біліктілік талаптарына сәйкес келмеу, сондай-ақ ол тартатын жұмыстардың не көрсетілетін қызметтердің қосалқы мердігерінің (бірлесіп орындаушысының) біліктілік талаптарына сәйкес келмеуі фактісі анықталғанда;

3) біліктілік талаптары бойынша анық емес ақпарат беру фактісі анықталғанда біліктілік талаптарына сәйкес келмейді деп танылады.


Заңның осы бабының 2-тармағына сәйкес, әлеуетті өнім берушіні және (немесе) ол тартатын жұмыстардың не көрсетілетін қызметтердің қосалқы мердігерін (бірлесіп орындаушысын) осы баптың 1-тармағында көзделмеген негіздер бойынша біліктілік талаптарына сәйкес келмейді деп тануға жол берілмейді.

 Бұдан басқа, Заңның 27-бабы 6-тармағы 1) тармақшасына сәйкес, Әлеуетті өнім беруші осы баптың 4-тармағына сәйкес конкурсқа қатысуға өтінімдерді біліктілік талаптары мен конкурстық құжаттаманың талаптарына сәйкес келтіргеннен кейін, егер ол және (немесе) ол тартатын қосалқы мердігер (бірлесіп орындаушы) осы Заңда және мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында айқындалған негіздер бойынша біліктілік талаптарына сәйкес келмейді деп айқындалса, конкурсқа қатысуға жіберілмейді (конкурсқа қатысушы деп танылмайды).

 Өз кезегінде, Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің  2015 жылғы 11 желтоқсандағы № 648 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидасының (бұдан әрі – Қағида) 150-тармағы 1) тармақшасымен, Әлеуетті өнім беруші (конкурсқа қатысушы болып танылған) конкурсқа жіберілмейді егер:

1) ол және (немесе) оның қосалқы мердігері не бірлесіп орындаушысы келесі негіздемелер бойынша біліктілік талаптарына сәйкес келмейді деп айқындалса:

Мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйесінде олар туралы мәліметтер расталатын рұқсаттар мен хабарламалар туралы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес алынған (бағытталған) рұқсаттардың (хабарламалардың) болмауы. Мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйесінде мәліметтер болмаған жағдайда әлеуетті өнім беруші рұқсаттар мен хабарламалар туралы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес алынған (бағытталған) тиісті рұқсаттардың (хабарламалардың) нотариалдық куәландырылған көшірмесін ұсынады;

әлеуетті өнім берушінің сатып алынатын тауарларды өндіруге, қайта өңдеуге, жеткізуге және сатуға, жұмыстарды орындауға, қызметтерді көрсетуге құқығын растайтын патенттердің, куәліктердің, сертификаттардың, басқа да құжаттардың электрондық көшірмелерін ұсынбауы;

мемлекеттік кірістер органының мәліметтері негізінде веб-портал автоматты түрде айқындайтын бір теңге мөлшерінде және одан астам салық берешегінің және міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары мен әлеуметтік аударымдары бойынша берешегінің (төлем мерзімі Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес ұзартылған жағдайларды қоспағанда) болуы;

конкурстық құжаттаманың 5, 6 және 7-қосымшаларына сәйкес біліктілігі туралы мәліметтерді ұсынбауы;

әлеуетті өнім берушінің конкурстық құжаттамада (аукциондық құжаттамада) белгіленген сатып алынатын тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер нарығында жұмыс тәжірибесінің болуы бөлігінде біліктілік талаптарға сәйкес келмеуі;

конкурстық құжаттамада көрсетілген, шарт бойынша міндеттемелерді орындау үшін жеткілікті материалдық және еңбек ресурстарына ие болуы бөлігінде әлеуетті өнім берушінің біліктілік талаптарына сәйкес болмауы;

біліктілік талаптары бойынша дұрыс ақпараттың берілмеу фактісі анықталса;

банкроттық не тарату рәсіміне жатса, конкурсқа қатысуға жіберілмейді (конкурсқа қатысушы деп танылмайды).

Бұл ретте, мемлекеттік кірістер органының мәліметтері негізінде веб-портал автоматты түрде айқындайтын бір теңге мөлшерінде және одан астам салық берешегінің және міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары мен әлеуметтік аударымдары бойынша берешегінің (төлем мерзімі Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес ұзартылған жағдайларды қоспағанда) болуын ескерген жөн.

Бұдан басқа, Қағиданың 136-тармағына сәйкес, әлеуетті өнім берушілердің банкроттық не тарату рәсіміне қатысы жоқтығы бөлігінде, олардың біліктілік талаптарына сәйкестігін нақтылау мақсатында конкурстық комиссия банкроттық не тарату рәсімдерін өткізуге бақылауды жүзеге асыратын уәкілетті органның интернет-ресурсында орналастырылған ақпаратты қарайды.

Осылайша, мемлекеттік сатып алу саласында бұзушылықтарды болдырмау барысында, әлеуетті өнім берушілері біліктілік талаптарына сәйкес келуін не сәйкес келмеуін тану туралы мәселені шешу кезінде, мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасында көзделген әлеуетті өнім берушілерді біліктілік талаптарына сәйкес келмеу деп тану негіздемесін ескеру қажет.

Астана қаласы бойыншаІшкі мемлекеттік аудитдепартаменті камералды бақылаубөлімінің басшысы :

Исахметов Талгат Айдарбекович

Астана қаласы бойыншаІшкі мемлекеттік аудитдепартаменті Жоспарлау,талдау және есептілікбөлімінің басшысы :

Байкуанышов А.А.


 

Мемлекеттік сатып алу саласындағы заңнаманы бұзу салдары

  Мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізу үлкен назарды, мемлекеттік сатып алу саласындағы білім мен дағдыларды талап етеді.

 Сонымен бірге, лауазымды тұлғалар заңнаманы білмеуіне және мемлекеттік сатып алу ресімдерін бұзу салдарына байланысты, әкімшілік жауапкершілікке әкеп соғатын осындай бұзушылықтарға жол берген біраз жағдайлар бар.

Осыған байланысты, бұзушылықтар мен жауаптылық түрлерін қарастыруды ұсынамыз.

Мемлекеттік сатып алу туралы Қазақстан Республикасының заңнамаларын бұзғанына әкімшілік жауаптылық «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 5 шілдедегі № 235-V ҚРЗ Кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 207-бабымен қарастырылған.

 Мәселен, Кодекстің жоғарыда көрсетілген баптың бірінші бөлігіне сәйкес, Қазақстан Республикасының мемлекеттiк сатып алу туралы заңнамасында көзделген жағдайларды қоспағанда, конкурстық құжаттамаға (аукциондық құжаттамаға) қойылатын не баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде орналастырылатын ақпаратта әлеуетті өнім берушілерге сандық жағынан өлшенбейтін және (немесе) әкімшілендірілмейтін кез келген талаптар белгілеу не сатып алынатын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетiлетiн қызметтердiң жекелеген әлеуеттi өнiм берушiлерге тиесiлiлігiн айқындайтын сипаттамаларын көрсету арқылы Қазақстан Республикасының мемлекеттiк сатып алу туралы заңнамасының талаптарын бұзу – лауазымды адамдарға 50 АЕК мөлшерiнде айыппұл салуға алып келеді.

 Аталған құқық бұзушылықтар субъектісі – конкурстық құжаттамаға (аукциондық құжаттамаға) қойылатын не баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыруға жауапты мемлекеттік сатып алуды ұйымдастырудың бірінші басшысы, тапсырыс беруші немесе оның міндетін атқарушы тұлға болып табылады.

Қарастырылып отырған баптың екінші бөлігі конкурстық құжаттаманың (аукциондық құжаттаманың) жобасын алдын ала талқылау шеңберінде келіп түскен, конкурстық құжаттаманың (аукиондық құжаттаманың) жобасына ескертулерді уақтылы қарамау, сол сияқты мемлекеттік сатып алу веб-порталында конкурстық құжаттаманың (аукциондық құжаттаманың) жобасын алдын ала талқылау хаттамасын, сондай-ақ конкурстық құжаттаманың (аукиондық құжаттаманың) мәтінін уақтылы орналастырмау – лауазымды адамдарға 30 АЕК мөлшерiнде айыппұл салуға алып келеді.

Аталған құқық бұзушылықтың лауазымды тұлғасы мемлекеттік сатып алуды ресімдерін ұйымдастыру мен өткізуді жүзеге асыруға жауапты мемлекеттік сатып алуды ұйымдастырудың бірінші басшысы, тапсырыс беруші немесе оның міндетін атқарушы тұлға болып табылады.

 Қазақстан Республикасының мемлекеттiк сатып алу туралы заңнамасында көзделмеген жағдайларда мемлекеттiк сатып алуды жүзеге асырудан бас тарту, Кодекстің 207-бабының үшінші бөлігімен және Қазақстан Республикасының Президентімен, тапсырыс берушімен немесе оның міндеттерін орындаушы тұлғамен айқындалатын бірінші басшыға на жауапты хатшыға немесе өзге де жауапты хатшының уәкілеттілігін жүзеге асыратын тұлғаға әкімшілік айыппұл    100 АЕК мөлшерінде салынатыны көзделген.

Конкурсқа (аукционға) қатысуға арналған өтiнiмдерді Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасында көзделген біліктілік талаптары мен конкурстық құжаттаманың (аукциондық құжаттаманың) талаптарына сәйкес келтіру мерзімі өткеннен кейін, конкурсқа (аукционға) қатысуға арналған өтiнiмдi жетіспейтін құжаттармен толықтыруға, конкурсқа (аукционға) қатысуға арналған өтiнiмде ұсынылған құжаттарды ауыстыруға, тиiсті түрде ресiмделмеген құжаттарды сәйкес келтiруге байланысты конкурстық комиссияның (аукциондық комиссияның) сұрау салуды жіберуі және өзге де әрекеттері – лауазымды адамдарға қарастырылып отырған Кодекстің төртінші бөлігімен 100 АЕК мөлшерiнде айыппұл салуға алып келеді.          

 Аталған құқық бұзушылыққа 100 АЕК мөлшерінде лауазымды тұлғаға айыппұл түрінде әкімшілік жауаптылық қарастырылған.

 Аталған бөліктерде лауазымды тұлғалар ретінде конкурстық комиссияның (аукциондық комиссияның) төрағасы және оның орынбасары, сондай-ақ конкурстық комиссияның (аукциондық комиссияның) мүшелері мен хатшысы түсіндіріледі.

Бұдан басқан, Кодекстің 207-бабының бесінші бөлігіәлеуеттi өнiм берушiлерге және (немесе) олар тартатын, жұмыстардың не көрсетілетін қызметтердің қосалқы мердiгерлеріне (бiрлесiп орындаушыларына) конкурстық құжаттамада (аукциондық құжаттамада) Қазақстан Республикасының мемлекеттiк сатып алу туралы заңнамасында көзделмеген бiлiктiлiк талаптарын белгiлеу –      лауазымды адамдарға 100 АЕК мөлшерiнде айыппұл салуға алып келетіні қарастырылған.

 Аталған бұзушылықтар бойынша лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының Президентімен, тапсырыс берушімен немесе оның міндеттерін орындаушы тұлғамен айқындалатын бірінші басшыға на жауапты хатшыға немесе өзге де жауапты хатшының уәкілеттілігін жүзеге асыратын тұлға болып табылады.

 Қазақстан Республикасының мемлекеттiк сатып алу туралы заңнамасының талаптарын конкурсқа қатысушылардың конкурстық баға ұсынысына әсер ететiн өлшемшарттарды конкурстық құжаттамаға енгiзбеу бөлiгiнде бұзу –      мемлекеттік сатып алуды ресімдерін ұйымдастыру мен өткізуді жүзеге асыруға жауапты мемлекеттік сатып алуды ұйымдастырудың бірінші басшысы, тапсырыс беруші немесе оның міндетін атқарушы тұлғаға 50 АЕК мөлшерiнде айыппұл салуға алып келеді.

Кодекстің 207-бабының жетінші бөлігі Қазақстан Республикасының мемлекеттiк сатып алу туралы заңнамасының талаптарын конкурсқа қатысушылардың конкурстық баға ұсынысына әсер ететiн өлшемшарттардың салыстырмалы мәнiн конкурстық баға ұсыныстарына қолданбау бөлiгiнде бұзу –      лауазымды адамдарға 50 АЕК мөлшерiнде айыппұл салуға алып келетінін қарастырады.

Бұл жағдайда, лауазымдық тұлғалар конкурстық комиссияның төрағасы және оның орынбасары, сондай-ақ конкурстық комиссия мүшелері танылады.

Әкімшілік жауаптылық әлеуеттi өнiм берушiнi және (немесе) ол тартатын жұмыстардың не көрсетілетін қызметтердің қосалқы мердiгерлерін (бiрлесiп орындаушыларын) Қазақстан Республикасының мемлекеттiк сатып алу туралы заңнамасында көзделмеген негiздер бойынша бiлiктiлiк талаптарына және (немесе) конкурстық құжаттаманың (аукциондық құжаттаманың) талаптарына сәйкес келмейді деп тану – лауазымды адамдарға 100 АЕК мөлшерiнде айыппұл салуға алып келетіні қарастырылады.

«Мемлекеттік сатып алу туралы» Қазақстан Республикасының Заңында көзделген жағдайларда мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде лоттарға бөлмеу – лауазымды адамдарға 50 АЕК мөлшерінде айыппұл қарастырылған (тоғызыншы бөлігі).

Бұл бұзушылыққа мемлекеттік сатып алуды ресімдерін ұйымдастыру мен өткізуді жүзеге асыруға жауапты мемлекеттік сатып алуды ұйымдастырудың бірінші басшысы, тапсырыс беруші немесе оның міндетін атқарушы тұлға жауаптылықты алады.

Конкурстық комиссияның (аукциондық комиссияның) заңсыз шешiм қабылдауына негiз болған, сараптама комиссиясының не сарапшының көрiнеу жалған сараптамалық қорытынды дайындауы – 50 АЕК мөлшерiнде айыппұл Кодекстің 207-бабының оныншы бөлігімен қарастырылған.

Кодектінің 207-бабы он бірінші бөлігіне сәйкес, мынадай:

1) тапсырыс беруші өнім берушімен мемлекеттік сатып алу туралы шартты біржақты тәртіппен бұзған, оны орындау барысында өнім берушінің біліктілік талаптары мен конкурстық құжаттаманың (аукциондық құжаттаманың) талаптарына сәйкес келмейтіні немесе нәтижесінде осындай шарт жасалып, оның конкурс (аукцион) жеңімпазы болуына мүмкіндік берген осындай талаптарға сәйкестігі туралы анық емес ақпарат бергені анықталған;

2) өнiм берушi өзiмен жасалған мемлекеттiк сатып алу туралы шарт бойынша мiндеттемелерiн орындамаған не тиiсiнше орындамаған жағдайларда, тапсырыс берушiнiң әлеуеттi өнiм берушiлердi, өнiм берушiлердi мемлекеттiк сатып алуға жосықсыз қатысушылар деп тану туралы талап арызбен сотқа жүгiнбеуi немесе уақтылы жүгiнбеуi – лауазымды адамдарға 30 АЕК мөлшерiнде айыппұл қарастырылған.

Бұл бұзушылыққа мемлекеттік сатып алуды ресімдерін ұйымдастыру мен өткізуді жүзеге асыруға жауапты мемлекеттік сатып алуды ұйымдастырудың бірінші басшысы, тапсырыс беруші немесе оның міндетін атқарушы тұлға жауаптылықты алады.

Бұзушылықтардың ерекше кездесетін түрі Қазақстан Республикасының мемлекеттiк сатып алу туралы заңнамасында көзделмеген жағдайларда, мемлекеттік сатып алу туралы шартты тікелей жасасу арқылы бір көзден сатып алу тәсілімен мемлекеттiк сатып алуды жүзеге асыру – лауазымды адамдарға 100 АЕК  мөлшерiнде айыппұл Кодекстің 207-бабы он екінші бөлігінде көзделген.

Бұл бұзушылыққа мемлекеттік сатып алуды ресімдерін ұйымдастыру мен өткізуді жүзеге асыруға жауапты мемлекеттік сатып алуды ұйымдастырудың бірінші басшысы, тапсырыс беруші немесе оның міндетін атқарушы тұлға жауаптылықты алады.

Және, соңғысы, Кодекстің 207-бабы он үшінші бөлігінде конкурсқа (аукционға) қатысуға алдын ала жіберу хаттамаларында конкурс (аукцион) тәсілімен мемлекеттік сатып алу қорытындылары туралы әлеуетті өнім берушінің конкурсқа (аукционға) қатысуға өтінімін қабылдамау себептерін егжей-тегжейлі сипатталуын, оның ішінде оның біліктілік талаптары мен конкурстық құжаттаманың (аукциондық құжаттаманың) талаптарына сәйкес келмейтінін растайтын мәліметтер мен құжаттарды көрсетпеу – лауазымды адамдарға 10 АЕК мөлшерiнде айыппұл әкімшілік жауаптылық қарастырылған.

 Жоғарыда айтылғандарды қорытындылай келе, мемлекеттік сатып алу саласында заңнама нормаларын бұзуды және тиістінше әкімшілік жауаптылықты болдырмау барысында, конкурстық құжаттаманы (аукциондық құжаттаманы) бекіту сатысында шешім қабылдау немесе ақпараттық орналастыру кезінде, бағалы ұсыныстарға сұрау салу тәсілімен мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру, конкурстық құжаттаманы (аукциондық құжаттаманы) алдын ала талқылау аясында түскен конкурстық құжаттама (аукциондық құжаттама) жобасына ескертулерді қарастыру кезінде, мемлекеттік сатып алуды жүзеге асырудан бас тарту туралы шешім қабылдаған кезде, әлеуетті өнім берушілерді біліктілік талаптарына және конкурстық құжаттамаға сәйкес келмеуін тану туралы шешім қабылдаған кезде, шартты тікелей жасау жолымен бір дереккөз тәсілімен мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде және қарастырылған Кодекстің он бірінші бабымен көзделген жағдайларда шарттарды орындау сатысында аса назарға алу ұсынылады.

Астана қаласы бойыншаІшкі мемлекеттік аудитдепартаменті камералды бақылаубөлімінің басшысы :

Исахметов Талгат Айдарбекович

Астана қаласы бойыншаІшкі мемлекеттік аудитдепартаменті Жоспарлау,талдау және есептілікбөлімінің басшысы :

Байкуанышов А.А.


 

19.01.2016 Сырбай Мәуленов атындағы №37 ОМ оқушыларын тамақтандыруды ұйымдастыру бойынша көрсетілетін қызметтер жөнінде конкурсты өткізу туралы

12.02.2015 г. Конкурстық құжаттар жүктеу

 2. Әлеуетті өнім берушілерді конкурс туралы хабардар ету

  1. Астана қаласы Білім басқармасының«Сырбай Мауленов атындағы №37 орта мектеп» ММ конкурсты ұйымдастырушы конкурстық құжаттама бекітілген күннен бастап күнтізбелік бес күн ішінде, бірақ әлеуетті өнiм берушiлер конкурсқа қатысуға өтiнiмдер беретін соңғы күнге дейін кемiнде күнтiзбелiк жиырма күн қалғанда Астана қаласы Білім басқармасының«Сырбай Мауленов атындағы №37 орта мектеп» ММ білім алушыларды тамақтандыруды ұйымдастыру бойынша көрсетілетін қызметтерді берушілерді таңдау қағидаларының 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша http://37.astana-bilim.kzинтернет-ресурста конкурс туралы хабарландыруды орналастыру арқылы әлеуетті өнім берушілерді хабардар етеді.  
  2.  Конкурстық құжаттаманың көшірмелері http://37.astana-bilim.kz интернет-ресурста орналастырылады және ол әлеуетті өнім берушілерге қағаз түрінде беріледі және электрондык.
  3.  Конкурстық комиссияның хатшысы конкурс қатысушыларына конкурстық құжаттаманың қағаз түріндегі көшірмелерін қол қойғызып береді және деректерді конкурстық құжаттаманың көшірмесін алған тұлғаларды тіркеу журналына енгізеді.  
  4.  Тұлғаларды тіркеу журналында конкурс атауы мен өткізу мерзімі, әлеуетті өнім берушінің не заңды тұлға өкілінің тегі, аты, әкесінің аты, жеке куәлігінің нөмірі, орналасқан жері мен байланыс телефондары, конкурстық құжаттама көшірмесін алу уақыты мен күні көрсетіледі.
  5. Тұлғаларды тіркеу журналы тігіледі, беттері нөмірленеді, соңғы парағы конкурсты ұйымдастырушының мөрімен бекітіледі.

 3. Конкурсқа қатысуға конкурстық өтінімді ресімдеу
9. Конкурсқа қатысуға өтінім:

1) осы конкурстық құжаттамаға 3, 4-қосымшаларға сәйкес мемлекеттік және орыс тілдерінде жасалған және әлеуетті өнім берушінің қолы қойылып, мөрімен куәландырылған өтінімді;    
   2) конкурстық құжаттаманың талаптарына сәйкес әлеуетті өнім беруші құжаттарының тізбесін қамтиды: заңды тұлғалар үшін құқықтық қабілеттілігін (заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің көшірмесі немесе анықтама, заңнамада белгіленген тәртіппен бекітілген жарғы көшірмесі), жеке тұлғалар үшін – азаматтық қабілеттілігін (кәсіпкерлік субъектісі ретінде тіркелгені туралы құжат, жеке куәлігінің көшірмесі) растайтын нотариат куәландырған құжаттар;   осы конкурстық құжаттамаға 8-қосымшаға сәйкес әлеуетті өнім берушіге қызмет көрсететін банктің немесе банк филиалының банктің (банк филиалының) бірінші басшысының немесе оның орынбасарының қолы қойылып, банк мөрі бар әлеуетті өнім берушінің Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының қаулысымен бекітілген Екінші деңгейдегі банктердегі, кредиттік серіктестіктердегі және ипотекалық компаниялардағы бухгалтерлік есеп шоттарының үлгі жоспарына сәйкес банктің немесе банк филиалының алдындағы міндеттемелерінің барлық түрлері бойынша анықтама берілген күннің алдындағы үш айдан көп созылған мерзімі өткен берешектің жоқтығы туралы анықтаманың түпнұсқасы (егер әлеуетті өнім беруші бірнеше екінші деңгейдегі банктердің немесе филиалдардың, сондай-ақ шетелдік банктің клиенті болып табылса, осы анықтама осындай банктердің әрқайсысынан ұсынылады). Анықтама конкурстық өтінімдер бар конверттер ашылатын күннің алдындағы бір айдан кешіктірілмей алынуы тиіс; конкурстық өтінімдер бар конверттерді ашу күнінің алдындағы бір айдан кешіктірмей алынған үш айдан астам салық берешегінің, міндетті зейнетақы жарналары және жинақтаушы зейнетақы қорларына әлеуметтік аударымдар бойынша берешегінің жоқ екені туралы (төлеу мерзімі Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес кейінге қалдырылған жағдайларды қоспағанда) салық органы басшысының не орынбасарының қолы қойылып, мөрімен бекітілген не e-gov электрондық үкіметі порталы арқылы алынған салық органының белгіленген нысандағы анықтамасының түпнұсқасы бар болса ҚҚС (қосылған құн салығы) бойынша есепте тұрғаны туралы куәліктің көшірмесі; осы конкурстық құжаттамаға 7-қосымшаға сәйкес конкурсқа қатысуға банктік кепілдік немесе кепілдік берілген ақшалай жарна түрінде өтінімді қамтамасыз етуді растайтын құжаттың түпнұсқасы; осы конкурстық құжаттамаға 2-қосымшаға сәйкес көрсетiлетiн қызметтердiң сапалық және сандық сипаттамалары айқындалған техникалық тапсырма. Техникалық тапсырмада міндетті тәртіппен оқушыларды сапалы, теңгерімделген және қауіпсіз тамақтандыруды қамтамасыз ету үшін талап етілетін перспективалық мәзір көрсетіледі; осы конкурстық құжаттамаға 5-қосымшаға нысан бойынша қызметкерлердің біліктілігі туралы мәліметтер.

Өтінімнің әрекет ету мерзімі конверттер ашылған күннен бастап 35 күнтізбелік күннен кем емес.

 4. Конкурсқа қатысуға өтінімді беру тәртібі

 10. Конкурсқа қатысуға өтінімдерді конкурсқа қатысушылар конкурсты ұйымдастырушыға қолма-қол немесе почта байланысын пайдалана отырып: 06 ақпан 2015 ж. сағат 10:00 қоса алғанда мерзіміне дейін Астана қаласы, Алматы ауданы, Күйші Дина 46/2 к-сі, бөлме №203 ұсынылады, конкурсқа қатысуға өтінімдерді қабылдау мен тіркеуге жауапты – Бикешева А.К.
 11. Конкурстық комиссияның хатшысы өтінімдері бар конверттерді қабылдайды және өтінімдерді тіркеу журналына конкурсқа қатысуға өтінім берген әлеуетті өнім беруші туралы мәліметтерді енгізеді.   
    12. Конкурсқа қатысуға өтінімдерді тіркеу журналында өткізу мерзімі туралы, конкурсты ұйымдастырушы, әлеуетті өнім беруші жөнінде мәліметтер, атауы мен почта мекенжайы, ЖСН, жеке куәлігі, өтінімді тіркеу күні мен уақыты көрсетіледі.Көрсетілген журналға өтінімдерді тіркеуден бас тарту себебін көрсете отырып, әлеуетті өнім берушілер туралы мәліметтер енгізіледі.Конкурсқа қатысуға өтінімдерді тіркеу журналы конкурстық құжаттама көшірмелерін алған адамдарды тіркеу журналына ұқсас ресімделеді.  
     13. Конкурсты ұйымдастырушы бекіткен мерзім өткеннен кейін ұсынылған өтінімдер тіркелуге жатпайды және әлеуетті өнім берушілерге қайтарылады.

 5. Конкурс өтінімдері бар конверттерді конкурстық комиссияның ашуы

  14. Конкурсқа қатысуға өтінімдері бар конверттерді ашуды конкурстық құжаттамада конкурсты ұйымдастырушы Астана қаласы, Алматы ауданы, Күйші Дина 46/2 к-сі 06 ақпан 2015 ж. сағат 11:00, 1 қабат, №103 кабинетте конкурстық комиссия мүшелерінің қатысуымен өткізеді  
15.Конкурстық комиссияның төрағасы қатысушыларға конкурстық комиссияның құрамы, белгіленген мерзімде конкурсқа қатысуға өтінімді ұсынған әлеуетті өнім берушілердің саны туралы хабарлайды.

16.Комиссия хатшысы конкурсқа қатысуға өтінімді ұсынған тұлғаларды тіркеу журналына енгізілген мәліметтерді жариялайды және әлеуетті өнім берушілердің конкурсқа қатысуға өтінімдері бар конверттерін ашады.

17. Конкурсты ұйымдастырушының хабарландыруында белгіленген мерзімде ұсынылған конкурсқа қатысуға өтінімдері бар конверттер ашылуға жатады.

18. Конверттерді ашу хаттамасы Астана қаласы Білім басқармасының«Сырбай Мауленов атындағы №37 орта мектеп» ММ білім алушыларды тамақтандыруды ұйымдастыру бойынша көрсетілетін қызметтерді берушілерді таңдау қағидаларының 3-қосымшасына сәйкес ресімделеді, оған конкурстық комиссияның мүшелері әрбір парағына және соңына қолын қояды және әлеуетті өнім берушілердің өтінімдері бар конверттер ашылған күннен бастап күнтізбелік үш күннен кешіктірмей http://37.astana-bilim.kzинтернет-ресурста орналастырылады.

6. Конкурстық өтінімдерді қарау
19.Комиссия өтінімдер бар конверттер ашылған күннен бастап күнтізбелік бес күн ішінде конкурсқа қатысуға рұқсат беру үшін өтінімді толықтығы және конкурстық құжаттамаға сәйкестігі тұрғысынан қарайды.

 20.Конкурсқа қатысуға өтінімдер ұсынған, конкурстық құжаттама талаптарына сәйкес келмейтін әлеуетті өнім берушілер конкурсқа жіберілмейді.
21.  Конкурстық комиссия конкурстық құжаттама талаптарына сәйкес келмейтін әлеуетті өнім берушілерді айқындайды және оларды конкурсқа қатысушылар ретінде таниды.
22. Отырыс конкурсқа рұқсат беру туралы хаттамамен ресімделеді, оның әрбір парағына және соңына конкурстық комиссияның барлық мүшелері қолын қояды.
23. Комиссия Орта білім беру ұйымдарында білім алушыларды тамақтандыруды ұйымдастыру бойынша көрсетілетін қызметтерді берушілерді таңдау қағидаларының 4-қосымшасына сәйкес өзінің шешімін конкурсқа рұқсат беру хаттамасымен ресімдейді.       Қол қойылған конкурсқа рұқсат беру хаттамасы комиссия отырысы өткен күннен бастап күнтізбелік екі күннен кешіктірмей http://37.astana-bilim.kzинтернет-ресурста орналастырылады.     
  24. Конкурсты ұйымдастырушы неғұрлым сапалы көрсетілетін қызметті ұсынатын конкурс жеңімпазын айқындау үшін өнім берушіні таңдау критерийлерін көздейді.
 25. Комиссия конкурсқа қатысуға рұқсат беру хаттамасы жарияланған сәттен бастап күнтізбелік екі күн ішінде осы конкурстық құжаттамаға 6-қосымшаға сай өлшемдерге сәйкес жеңімпазды айқындау үшін рұқсат берілген әлеуетті өнім берушілердің өтінімдерін бағалайды және салыстырып тексереді.

26. Конкурстық комиссияның өтінімді конкурстық құжаттама талаптарына сәйкестендіруге байланысты әрекетіне жол берілмейді. Өтінімді сәйкестендіру деп конкурстық комиссияның өтінімді жетіспейтін құжаттармен толықтыруға, құжаттарды алмастыруға, тиісінше ресімделмеген құжаттарды дұрыстауға бағытталған әрекеті түсініледі.

  27. Егер неғұрлым үздік сипаттамалары бар көрсетілетін қызмет ұсынылған жағдайда, әлеуетті өнім берушінің техникалық тапсырмасының конкурстық құжаттамада көрсетілген техникалық тапсырмаға сәйкес болмауына жол беріледі.     
 28. Барынша көп балл жинаған және басқа әлеуетті жеткізушілермен салыстырғанда міндеттемелерді ең үздік орындау шарттарын ұсынған әлеуетті өнім беруші конкурс жеңімпазы болып танылады.

      Егер конкурста конкурстық құжаттаманың талаптарына сәйкес өтінімді ұсынған және Орта білім беру ұйымдарында білім алушыларды тамақтандыруды ұйымдастыру бойынша көрсетілетін қызметтерді берушілерді таңдау қағидаларының талаптарына сәйкес келетін бір әлеуетті өнім беруші қатысқан жағдайда, ол конкурс жеңімпазы болып танылады.  
  29. Конкурстық комиссияның төрағасы, ол болмаған жағдайда төраға орынбасары конкурстық комиссияның отырысына қатысып отырған тұлғаларға конкурс нәтижелері мен жеңімпазын жариялайды.
30. Конкурс қорытындылары туралы хаттама Орта білім беру ұйымдарында білім алушыларды тамақтандыруды ұйымдастыру бойынша көрсетілетін қызметтерді берушілерді таңдау қағидаларының 5-қосымшасына сәйкес ресімделеді, оған комиссияның мүшелері әрбір парағына және соңына қолын қояды.
  31. Конкурс қорытындылары туралы хаттамаға қол қойылған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде конкурсты ұйымдастырушы конкурс қорытындылары туралы хаттаманы http://37.astana-bilim.kzинтернет-ресурста орналастырады.
32.Әлеуетті өнім беруші конкурсқа қатысуға өтінімді қамтамасыз етуді ол конкурс жеңімпазы ретінде айқындалған жағдайда шарт жасасудың және шартты орындаудың қамтамасыз етуін енгізудің кепілі ретінде енгізеді.

33.Әлеуетті өнім беруші конкурсқа қатысуға өтінімді қамтамасыз етуді конкурсқа бөлінген соманың бір пайызы көлемінде енгізеді.

34.Әлеуетті өнім беруші осы конкурстық құжаттамаға 7-қосымшаға сәйкес банктік кепілдік немесе кепілдік берілген ақша жарнасы түрінде конкурстық өтінімді қамтамасыз етуді енгізеді, ол конкурсты ұйымдастырушының банк шотына енгізеді.
35. Өтінімді қамтамасыз етудің қолданылу мерзімі – конкурс өтінімінің қолданылу мерзімінен кем емес.
36.Қамтамасыз етуі жоқ конкурсқа қатысуға өтінімдерді конкурстық комиссия кері қайтарады.

37. Әлеуетті өнім берушінің тұтастай алғанда, үшінші тұлғаларда не конкурсқа қатысуға өтінім мерзімінің аяқталуына дейін енгізілген кепілдік берілген ақша жарнасы бөлігінде талап ету құқығының туындауына әкелетін іс-қимылдарына жол берілмейді.  
 38. Конкурсты ұйымдастырушы конкурсқа қатысуға өтінімді қамтамасыз етуді мынадай:    
   1) жеңімпаз деп айқындалған әлеуетті өнім беруші шарт жасасудан жалтарған;    
   2) конкурстың жеңімпазы шарт жасасып, конкурстық құжаттамада белгіленген шарттың орындалуын қамтамасыз етуді енгізу және (немесе) енгізу мерзімдері туралы талаптарды орындамаған не уақтылы орындамаған жағдайларда қайтармайды.
 39. Конкурсты ұйымдастырушы әлеуетті өнім берушіге өзі енгізген конкурсқа қатысуға өтінімді қамтамасыз етуді мынадай жағдайлардың бірі басталған күннен бастап күнтізбелік үш күн ішінде қайтарып береді:

      1) конкурсқа қатысуға рұқсат беру туралы хаттамаға қол қойылуы. Көрсетілген жағдай конкурсқа қатысуға жіберілген әлеуетті өнім берушілерге қолданылмайды;   
    2) конкурс қорытындылары туралы хаттамаға қол қойылуы. Көрсетілген жағдай конкурс жеңімпазы болып айқындалған конкурсқа қатысушыға қолданылмайды;  
     3) шарттың күшіне енуі және конкурс жеңімпазының шарттың орындалуын қамтамасыз етуді енгізуі.

7. Қызмет көрсету бойынша келісімшарт
40. Астана қаласы Білім басқармасының«Сырбай Мауленов атындағы №37 орта мектеп» ММ 5 күнтізбелік күн ішінде http://37.astana-bilim.kzинтернет-ресурсқа конкурс нәтижесін енгізген соң, көрсетілетін қызметті берушіге көрсетілетін қызмет бойынша келісімшарт жобасын 10-қосымша талабына сәйкес жібереді. Қызмет беруші келісімшарттың жобасын алған соң, 15 күнтізбелік күн ішінде қол қойылған қызмет көрсету бойынша келісімшартты ұйымдастырушыға қайтарады.
41.Көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік сатып алу бойынша келісімшартқа қол қойғаннан кейін, 10 жұмыс күн ішінде келісімшарттың орындалуын қамтамасыздандыруды енгізеді.
42.Тапсырыс беруші келісімшарт сомасынан 3% мөлшерінде енгізілген қамтамасыздандыруды , 5 күнтізбелік күн ішінде қызмет берушінің келісімшарт бойынша өз міндеттемелерін толық және тиісті орындаған соң қайтарады.
43.Егер қызмет берушінің келісімшарт бойыншаміндеттемелерінің орындалуын тиімсіз деп таныса, тапсырыс беруші енгізілген қамтамасыздандыруды тұрақсыздық айыбы анықталған жағдайда 5 жұмыс күн ішінде қайтарады.
44.Келісімшарт білім алушыларды бюджеттік қордан тегін тамақпен қамтамасыз етуде төлем бойынша шартты құрайды.
45.Егер әлеуетті қызмет беруші белгіленген мерзімде тапсырыс берушіге қызмет көрсету бойынша келісімшартты ұсынбаса немесе қызмет көрсету бойынша келісімшартқа қол қойып белгіленген мерзімде келісімшарттың орындалуын қамтамасыз етпесе, мұндай қызмет беруші қызмет көрсету бойынша келісмшартты жасаудан жалтарған болып табылады.
46.Әлеуетті қызмет беруші келісімшартты жасасудан жалтарған деп танылса? Тапсырыс беруші 15 күнтізбелік кун ішінде:

1) конкурсқа қатысу ұсынысы бойынша енгізген қамтамасыздандырудан ұстап қалады;

2) келісімшартты жасаудан жалтарғаны үшін келтірілген шығынның өтемін алу үшін әлеуетті қызмет берушіге сотқа шағымданады.

Орта білім беру ұйымдарында білім алушыларды тамақтандыруды ұйымдастыру бойынша көрсетілетін қызметтерді берушілерді таңдау жөніндегі конкурстық құжаттамаға 2-қосымша

Астана қаласы Білім басқармасының «Сырбай Мауленов атындағы №37 орта мектеп» ММ білім алушыларды ұйымдастыру бойынша көрсетілетін қызметтерді берушіні таңдау бойынша конкурстық құжаттамаға Техникалық тапсырма

  1. Сырбай Мауленов атындағы №37 орта мектеп» ММ оқушыларды ыстық тамақпен қамтамасыз етуі мен ұйымдастыруы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 30 желтоқсаннан №1665 өкімімен бекітілген «Қоғамдық тамақтандыру объектілеріне санитарлық-эпидемиологиялық талаптар» Санитарлық ережелерне, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 30 желтоқсаннан №1648 өкімімен бекітілген «Жасөспірімдер мен балаларға білім беру және тәрбиелеу объектілеріне санитарлық-эпидемиологиялық талаптар» Санитарлық ережелеріне (бұдан әрі-Санитарлық ережелеріне) сәйкес жүзеге асырылуы қажет.
  1. Астана қаласы Білім басқармасының «Сырбай Мауленов атындағы №37 орта мектеп» ММ
оқушылары үшін ыстық тамақтандыруды ұйымдастыруға көрсетілетін қызметтердің сапалы орындалу мақсатында потенциалды жабдықтаушы келесідей құжаттарды растау қажет (құжаттар конкурстық сұранымда болуы керек):
1) бекітілген төрт апталық ас мәзіріне сәйкес тамқтандыруды ұйымдастыру (осы техникалық тапсырманың №1 қосымшасы);
2) (сапаға сәйкес сертификаты, қорытындысы және т.б.) расталған құжаттары міндетті түрде бар сапалы және қауіпсіз өнімдерді әкеліп жеткізуге (тамақ өнімдері, сонымен қатар бал (ара, табиғи, 10 гр. бойынша стик-пакеттерге салынған) қызмет көрсету барысында
3) асхана қызметкерлерінің әрқайсысында жұмысқа рұқсаты бар, жеке медициналық кітапшасы болуы;
4) асхана заттары мен ыдыстарды жуатын және залалсыздандыратын құралдардың болуы;
5) «Дайын тағамдардың сапасын бақылау журналы (бракеражный)», «Асхана қызметкерлерінің денсаулық жағдайын тіркеу журналы» және «Тоңазытқыш жабдықтардың температуралық тәртібін есепке алу журналы» бар болуы;

6) алғашқы медициналық қызмет көрсету үшін дәрі қорабының болуы;

7) санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау бойынша мемлекеттік органымен берілген санитарлық-эпидемиологиялық қорытынды (төлқұжаты) бар, тағамдарды тасымалдауды қамтамасыз етуге рұқсаты бар арнайы автокөліктің бар болуы. Экспедитор-жүргізушінің жеке медициналық кітапшасы болуы керек;

8) мектеп басшысымен бекіту үшін ұсынылған тамақтандыру тәртібі немесе кестесі болуы керек;

9) өндірілетін өнімдердің «Тұтынушылар құқығын қорғау бойынша Департамент» РММ-мен келесілген ассортименттік тізімдемесі: дербес таңдау тағамдары (салаттар, бірінші тағамдар, екінші тағамдар, сусындар) және буфетте жүзеге асыру үшін нан өнімдері;

10) сапа қызметі бойынша берілген кепілхаттың болуы;

11) сараптама акті, ветеринарлық анықтамасы, ветеринарлық-санитарлық сараптама акті, кедендік декларацияға сәйкестігі туралы немесе сәйкестігі туралы сертификаттары қосымша берілген тауарларды сатып алу немесе әкеліп жеткізуге келесімшарты бар болуы:

1)      Тамақ өнімдері (ет, балық, шұжық, сүт, дәрумендендірілген мектеп сүті, ірімшік, ұн, күнбағыс майы және кілегей майы, қант, тұз, дәмділіктер, бал, көкөністер мен жемістер, кептірілген жемістер, шырындар, қара шай, қызанақ пастасы, консервіленген жасыл бұршақ, макарон өнімдері, жармалар: күріш, гречка, перловка, бидай, манный, тары);

2)      Залалсыздандыру құралдары;

3)      Жуатын құралдар;

4)      Ыдыстар және асхана құралдары;

5)      Бірінші медициналық қызмет көрсету үшін дәрі қорабы;

6)      Өрт сөндіруші құралдар (өртсөндіргіш );

12) қызметкерлердi арнайы киiммен қамтамасыз ету (әр жұмысшыға 3 комлектен кем емес) және жүйелi орталықтандырылған кір жууды және жұмыс киiмiн жөндеуiн ұйымдастыру;

13)тұрмыстық қоқыстарды шығару бойынша шараларды жүргiзу (қызмет көрсету барысында);

14) санитарлық ережеге сай жабдықтардың және орынның санитарлық жағдайын қамтамасыз ету және жабдық эксплуатациясы кезінде түзелместік немесе сыну байқалған жағдайда ағымдағы жөндеу жұмыстарын жүргізу;

15) санитарлық ереже сәйкес тез құртылатын өнімдерді тарату кезінде, жарамдылық мерзімін сақтауды қамтамасыз ету;

16) санитарлық құжаттар болған жағдайда ғана өнімді көлікпен жеткізіп беру;

17) қажет болған жағдайларда лабораториялық бақылауға талқыға салынуға, тамақтану блогында күн сайын дайын ас сынау үшін тұруы қажет;

18) зарарсыздандыру, дезинсекциялау және дератизациялауға арналған, жұмыстарын өткізу туралы актiлерімен бірге шараларды жүргiзу;

19) Дайын азық үлгі алынғаннан кейін ғана беріледі. Тағамдар сапасының бағалауын бракераж комиссиясы, құрамда үш адамнан кем емес: дәрiгерлiк қызметкер, ас бөлiмнiң қызметкерi және органолептиканың көрсеткiштері бойынша бiлiм беретiн мекеме әкiмшiлiгінің өкiлi өткiзедi (үлгі тiкелей азық дайындалатын сыйымдылықтардан алынады). Бракераж қорытындысы «Дайын аспаздық азық-түлік бракераж журналында» тіркеледі. Пропорциялық тағамдар салмағы мәзірде көрсетілген тағам шығыстарына сай және гигиеналық нормаларға сай келуі міндетті. Тағамды дайындау кезінде технологияның ескерілмей бұзылуы және де астың дайын болмауы жағдайында барлық әшкереленген қателіктер жойылғанға дейін шығысқа жіберілмейді;

20) Күнделікті жұмыстың алдында медициналық жұмыскермен қоғамдық мекеме ұйымының жұмыскерін дененің ашық бетінің жарақаттануына, тері ауруларына, іріңқап ауруына шалдығу мүмкіндігі, сонымен қатар тыныс алу жолдарының сыртқаттануына тексереді;

21) Ерекше сақтауды талап ететін, тез бұзылғыш азық-түлікті сақтаудың жағдайы мен мерзімін қадағалау үшін термометрді пайдаланып (сынаптыдан басқа) тоңазытқыштағы сақтау режимін қадағалау жүргізу қажет. Уақытылы температура режимін қадағалап тіркейтін құрылғының болмауы кезінде, ақпарат ұсынылған формаға сай «тоңазытқыш жабдықтың температура режимін тіркеу журналына» енгізіледі;

22) қандай да бір технологиялық құрылғының істен шығу жағдайында мәзірге түзетулер енгізілуі керек, дайын тамақты өндіру кезінде санитарлық ережелер талаптарын сақтау қажет;

23) тамақтануды ұйымдастыру кезінде азық-түлікпен байланысатын материалдардың қауіпсіздік талаптарына сай келетін фарфорлы, фаянсты және шыны ыдыс (тәрелке, табақша, шыныаяқ, бокал) қолданылады. Дайын тамақты дайындау және сақтау үшін үстел құралдары тат баспайтын болаттан немесе гигиеналық белгілері бойынша ұқсас материалдан жасалуы тиіс;

24) түрі өзгертілген, шеттері сынған, жарылған, эмалі зақымданған, сынған асхана ыдыс-аяқтарын; алюминнен жасалған асхана құралдарын; пластмассадан жасалған өңдеу тақталарын

Техникалық тапсырмаға №1 Қосымша

Астана қаласы Білім басқармасының «Сырбай Мауленов атындағы №37 орта мектеп» ММ білім алушыларды және бастауыш сыныптардың тамақтандыруды ұйымдастыру бойынша 2014-2015 жылдарға төрт апталық ас мәзірі 1 апта

1 апта

Аты

Шыға беріс

Ккал

 

Дүйсенбі (бірінші күн)

1

Күріш ботқасы (сүтпен)

200/5

 

2

Натурал шырын

200

3

Ірімшікпен нан бутерброды

15/20

4

Ара балы

10

 

барлығы

525

 

Сейсенбі (екінші күн)

 

1

Салат жас орамжапырақтан

50

 

2

Биточектер тұздықпен

50/50

3

Гарнир: ботқа гречневая үгілгіш

150

4

Компот

200

5

Қара бидай нан

20

 

 

барлығы

660

 

Сәрсенбі (үшінші күн)

 

1

Алмадан және сәбізден салат

50

 

2

Поджарка(сиыр еті)

50/50

3

Гарнир: перловка

150

4

Сүт мектептің витаминдық

200

5

Қара бидай нан

20

6

Ара балы

10

 

 

барлығы

620

 

Бейсенбі (төртінші күн)

 

1

Көкөністер мен етпен рагу (сиыр еті)

160/40

 

2

Кисель

200

3

Жемістер(алма) бүтіндік

200

4

Қара бидай нан

20

 

 

барлығы

593

 

Жұма (бесінші күн)

 

1

Тефтели тұздықпен

60/50

 

2

Гарнир: макарон

150

3

Тәтті шай

200

4

Қара бидай нан

20

5

Ара балы

10

 

 

барлығы

574

2 апта

Аты

Шыға беріс

Ккал

 

Дүйсенбі (бірінші күн)

1

Бидай ботқасы (сүтпен)

200/5

 

 

2

Компот

200

3

Қара бидай нан

20

4

Печенье

30

5

Ара балы

10

 

барлығы

560

 

Сейсенбі (екінші күн)

 

1

Витаминдық салат

50

 

2

Тұздықпен котлет

50/50

3

Гарнир: макарон

150

4

Натурал шырын

200

5

Қара бидай нан

20

 

 

барлығы

490

 

Сәрсенбі (үшінші күн)

 

1

Салат орамжапырақтан

50

 

2

Астаналық-сосискалар   (Халал)

50

3

Гарнир: картоп езбесі

150

4

Кисель

200

5

Қара бидай нан

20

6

Ара балы

10

 

 

барлығы

470

 

Бейсенбі (төртінші күн)

 

1

Бұқтырып пісірілген балық (минтай)

50/50

 

2

Гарнир: қүріш

150

3

Компот

200

4

Қара бидай нан

20

5

Жемістер(мандарин) бүтіндік

200

 

 

итого

597

 

Жұма (бесінші күн)

 

1

Сәбізден салат

50

 

2

Гуляш тұздықпен

50/50

3

Гарнир: ботқа гречневая үгілгіш

150

4

Сүт мектептің витаминдық

200

5

Қара бидай нан

20

6

Ара балы

10

 

 

итого

531

3 апта

Аты

Шыға беріс

Ккал

 

Дүйсенбі (бірінші күн)

1

Манна ботқа (сүтпен)

200/5

 

 

2

Ірімшікпен нан бутерброды

15/20

3

Натурал шырыны

200

4

Ара балы

10

 

барлығы

558

 

                           Сейсенбі (екінші күн)

 

1

Витаминдық салат

50

 

2

Тұздықпен котлет

50/50

3

Гарнир: ботқа гречневая үгілгіш

150

4

Лимон сусын

200

5

Қара бидай нан

20

 

 

барлығы

470

 

                       Сәрсенбі (үшінші күн)

 

1

Жаркое

150/50

 

2

Компот

200

3

Жемістер(алма) бүтіндік

200

4

Қара бидай нан

20

5

Ара балы

10

 

 

барлығы

599

 

                   Бейсенбі (төртінші күн)

 

1

Салат: винегрет

50

 

2

Тефтели

60/50

3

Гарнир: макарон

150

4

Кисель

200

5

Қара бидай нан

20

 

 

барлығы

507

 

                       Жұма (бесінші күн)

 

1

Салат алма мен сәбіз

50

 

2

Палау

150/50

3

Натурал шырыны

200

4

Қара бидай нан

20

5

Ара балы

10

 

 

барлығы

466

 

4 апта

4 апта

Аты

Шыға беріс

Ккал

 

Дүйсенбі (бірінші күн)

1

Бидай ботқасы (сүтпен)

200/5

 

 

2

Қара бидай нан

20

3

Сүт мектептің витаминдық

200

4

Пряник

50

5

Ара балы

10

 

барлығы

566

 

                       Сейсенбі (екінші күн)

 

1

Салат орамжапырақтан

50

 

2

Биточкилер тұздықпен

50/50

3

Гарнир: ботқа гречневая үгілгіш

150

4

Натурал шырыны

200

5

Қара бидай нан

20

 

 

барлығы

660

 

                             Сәрсенбі (үшінші күн)

 

1

Гуляш

50/50

 

2

Гарнир: макарон

150

3

Жемістер(мандарин) бүтіндік

200

5

Кисель

200

6

Қара бидай нан

20

7

Ара балы

10

 

 

барлығы

589

 

                       Бейсенбі (төртінші күн)

 

1

Бұқтырып пісірілген балық

50/50

 

2

Гарнир: күріш

150