1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1. Лицей сыныптары «Білім беру туралы» Заңға, Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы                        17 қыркүйектегі №375 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін ұйымдардың (бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру) түрлері бойынша үлгі ережесіне, Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің 21.05.2019 ж. №107-661 Қаулысына және Лицей сыныптары туралы ережеге сәйкес жүзеге асырылады.

1.2. Лицей сыныптары жалпы білім беретін орта мектептердің               5-11 сыныптары негізінде келесі құрылым бойынша ұйымдастырылады:

– білім берудің негізгі орта деңгейінің деңгейі (5-9 сыныптар) негізгі оқулықпен бірге оқушыны алдын-ала даярлауды қамтамасыз ететін негізгі мектептің негізгі және қосымша жалпы білім беру бағдарламаларын игеру негізінде оқушының тұлғасын қалыптастыру және құру үшін жағдайлар жасайды;

– білім берудің негізгі жалпы орта деңгейінің деңгейі (10-11 сыныптар) мамандандырылған оқу бағдарламаларын игеру негізінде оқушының жалпы білім беру дайындығын аяқтауды қамтамасыз етеді.

1.3. №37 мектеп-лицейі жаратылыстану-математикалық бағытта жұмыс істейді.

1.4. Лицей сыныптарының мақсаты мен міндеттері мектеп-лицейдің қызметін анықтайтын мақсаттар мен міндеттерге сәйкес келеді:

Мақсаты: негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беру бағдарламаларын, сондай-ақ оқушыларды дифференциялы тереңдетілген немесе сараланған мамандандырылған оқытуды көздейтін қосымша жалпы білім беру бағдарламаларын сапалы меңгеру үшін оңтайлы жағдайлар жасау.

Міндеттер:

– кəсіби білім беру бағдарламаларын саналы таңдау мен дамытуға дайын қоғамдағы өмірге бейімделген жоғары деңгейлі мəдениетті интеллектуалды тұлғаны қалыптастыру;

– оқу қызметіне икемді, шығармашылықпен жұмыс істей алатын, ұшқыр ойлы, дарынды оқушыларды анықтау;

-инновациялық тәсілдер мен оқыту технологияларын қолдану арқылы оқушылардың өзіндік танымдық қызметтері мен шығармашылық қабілеттерінің дағдыларын дамыту;

– шығармашылық әлеуетті дамыту үшін қолайлы жағдайлар жасау: ЖОО-мен байланыс, «Дарын» ғылыми-практикалық орталығы, «Астана Дарыны» ДДжПСО, оқушылар сарайы т.б.;

– жалпы білім беру үдерісінде отандық және шетелдік озық педагогикалық тәжірибені пайдалану, мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін және шығармашылық белсенділігін арттыру.

1.5. Мектеп- лицей білім беруде адамның конституциялық құқығын іске асыруға, балалардың жасына байланысты психологиялық-педагогикалық сипаттамаларына, білім сапасына және лицей біліміне қойылатын талаптарға сәйкес білім берудің таңдаулы формаларына сәйкестігіне жауап береді.

1.6. Лицей сыныптары мектеп директорының бұйрығымен ашылады.

1.7. Параллель сыныптар бойынша лицей сыныптарының саны жыл сайын директордың бұйрығымен белгіленеді.

2. ОҚУШЫЛАРДЫ ҚАБЫЛДАУ ЖӘНЕ ШЫҒАРУ ТӘРТІБІ

2.1. Лицей сыныптарына түсу оқушылардың тұрғылықты жеріне қарамастан конкурстық негізде жүргізіледі. Байқаудың шарттары ең қабілетті және дайын оқушыларды озық білім беру бағдарламаларын меңгеруді қамтамасыз етуі тиіс. Байқаудың іріктеу кезеңінде балл саны тең болған жағдайда, пәндік олимпиадалар мен байқауларда жетістікке жеткен оқушылар өтетін болады.

2.2. Байқау емтихандарына аралық қорытынды бағалауда қанағаттанарлық бағалары жоқ оқушылар жіберілетін болады. Орташа балл – кем дегенде – 4,5.

2.3. Лицей сыныбына қабылдау ата-аналардың (немесе баланың заңды өкілдері) өтініші негізінде жүзеге асырылады.

2.4. Жылдық қорытындысы бойынша оқушы лицей сыныбында қалатыны немесе жалпы білім беретін сыныпқа ауыстырылатыны анықталады. І жартыжылдықтың/жылдың қорытындысы бойынша лицей сыныбына өту үшін оқушылар сыныптарда бос орын болған жағдайда үлгерімі 4,5 балл және одан жоғары табель көрсеткіштері бойынша конкурстық негізде қабылданады.

2.5. Оқушыларды қабылдауды ұйымдастыру үшін қабылдау комиссиясы құрылады. Қабылдау комиссиясының құрамы мектеп директорының бұйрығымен бекітіледі.

2.6. Лицей сыныптарына түсуге өтінімдер қабылдаудың мерзімі – 1-ші тамыздан 15-тамызға дейін.

2.7. Өтініштерді қарау мерзімі – 16-22 тамыз аралығында.

2.8. Лицей сыныптарына оқушыларды қабылдау туралы бұйрық шығару  мерзімі – 24 тамыз.

           2.9. Мектеп оқу жылының қорытындысы бойынша оқушыларды жалпы білім беретін сыныпқа ауыстыру құқығын сақтайды. Сыныптан сыныпқа ауысу, оқушыларды лицей сыныбынан шығарып тастау мектеп-лицейі директордың бұйрығымен жүзеге асырылады.

  2.10. Лицей сыныбы оқушылары үшін мектептің жалпы білім беретін сыныптарына ауысу құқығы сақталады.

  2.11. Лицей сыныптан оқушыларды шығару тәртібі. Оқушыларды шығару директордың бұйрығымен келесі негізде жүргізіледі:

  1) лицей деңгейіндегі білім беру бағдарламаларын жүзеге асырмау (оқушы жартыжылдық немесе оқу жылының қорытындысы бойынша бір пәннен «3» деген баға алатын болса).

2) ата-анасының (заңды өкiлдердiң) басқа оқитын оқу орнына немесе жалпы білім беретін сыныпқа  ауыстыру туралы өтiнiшi бойынша;

3) заңсыз әрекеттер жасағаны үшін, мектеп Жарғысын толық және бірнеше рет бұзғаны үшін.

3. БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІН ҰЙЫМДАСТЫРУ

3.1. Негізгі оқу бағдарламасының айнымалы бөлігі болып табылатын және белгілі бір ұйымның ерекшелігін көрсететін академиялық пәндер бойынша жұмыс оқу жоспары мен оқу бағдарламаларын әзірлеуді мектеп дербес жүзеге асырады.

3.2. Оқу үдерісі жеке тұлғаны дамытуға, шығармашылық қабілеттеріне және өзіндік жұмысына бағытталған әр түрлі оқыту және білім беру нысандарын қарастырады.

3.3. Мектептегі оқушылар саны шамадан тыс толып кетуі жағдайда сыныптағы оқушылар саны 25 адамнан асып кетуі мүмкін. Сыныптар мүмкіндігінше «қазақ тілі» (орыс сыныптарында), «орыс тілі» (қазақ сыныптарында), «ағылшын тілі», «информатика» пәндері сабақтарында және 10-11 сыныптарда негізгі пәндер бойынша екі топқа бөлінеді.

3.4. Оқудан тыс уақытта оқушылардың  шығармашылық қабілеттерін дамыту жоғары оқу орындармен жасалған меморандумдар мен келісімдер шеңберінде ғылыми қоғамдарда, факультативтерде, қосымша сабақтарда, үйірмелерде, семинарларда жүргізіледі.

  1. ЛИЦЕЙ СЫНЫПТАРЫ БАР МЕКТЕПТІ БАСҚАРУ
    1. Жалпы білім беретін мектепте ашылған лицей сыныптары мектептің Жарғысына және ішкі еңбек тәртібінің ережелеріне сәйкес ұйымдастырылады.

4.2. Лицей сыныптарында тек жоғары білікті (жоғары және бірінші санатты, сондай-ақ «шебер-педагог», «зерттеуші-педагог», «сарапшы-педагог» санаттары бар) мұғалімдер жұмыс істей алады. Жоғары оқу орындарының оқытушылары арнайы пәндерді оқытуға қатыса алады.

5. ЛИЦЕЙ ОҚУШЫСЫНЫҢ МІНДЕТТЕРІ

Лицей оқушысы мәртебесіне сәйкес лицей оқушылары міндетті:

– мектептің Жарғысын орындауға;

– ішкі тәртіп ережелерінің талаптарын сақтауға;

– адал оқып, оқуда жоғары нәтижелерге жету, пәндік олимпиадаларға, ғылыми жобаларға, кәсіби пәндік олимпиадаларға қатысуға;

– мектеп-лицейдің оқу үдерісіне қатысушылардың талаптарын орындау;

– білім беру үдерісіндегі барлық қатысушылардың ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеуге;

– мектептен тыс жерде, лицей оқушысы №37 мектеп-лицейінің             ар-намысы мен қадір-қасиетін жоғалтпау үшін әрекет етуге;

– мектеп-лицейдің мүлкіне ұқыпты қарауға.

  1. ЛИЦЕЙ СЫНЫПТАРЫН ҚАРЖЫЛАНДЫРУ

6.1. Лицей сыныптарын қаржыландыру мектеп бюджетінен жалпы білім беру сыныптарын қаржыландырумен қатар жүргізіледі.

6.2. Лицей сыныптарында мектеп-лицей мен оқушы, оның ата-анасы (заңды өкілдері) арасындағы келісім-шартпен реттелетін білім деңгейін, білім алу мерзімін, оқу ақысын, басқа жағдайларды анықтайтын оқу жоспарының пәндері бойынша оқушылардың жеке жұмысын алмастырмайтын ақылы қосымша білім беру қызметтерін ұйымдастыруға болады.

7. ЛИЦЕЙ СЫНЫПТАРЫН ТАРАТУ

7.1. Мектеп-лицейінің педагогикалық қызметкерлерінің шешімі бойынша лицей сыныптарын қайта ұйымдастыру немесе тарату олардың қызметі мекеменің Жарғысын бұзған жағдайда, сондай-ақ ақша қаражаты немесе басқа материалдық ресурстар білім беру үдерісін қолдау үшін жеткіліксіз болған жағдайда жүзеге асырылуы мүмкін.